Chyba w każdym biurze można spotkać osobę, która lubi sobie pogadać. I o ile osoby nieśmiałe świetnie czują się w towarzystwie takiej osoby, bo w sumie mówi za dwie, to jednak w pracy nie jest to mile widziane. Dlaczego? Dlatego, że w pracy się pracuje a nie rozmawia. Oczywiście podczas załatwiania różnych spraw biznesowych, rozmowy są nieuniknione, a wręcz potrzebne. Komunikacja na wysokim poziomie pozwala na dokładne sprecyzowanie o co nam konkretnie chodzi. Ale rozmowy nie powinny przechodzić na tematy poboczne, nie związane z pracą, a bynajmniej nie powinny trwać one zbyt długo. Czasami warto zamienić parę słów w ramach nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami. Ale nigdy na tyle, żeby zaburzyć komuś czas pracy. Są jednak takie osoby, które nic sobie nie robią z tego, że komuś przeszkadzają w pracy. Mało tego, nie przyjdzie im nawet do głowy, że robią coś niestosownego.
Biuro administracyjne jest takim miejscem w firmie, które gromadzi tłumy pracowników. To w biurze firmy załatwia się chyba najwięcej spraw. Dział Administracyjny ma dlatego chyba najwięcej pracy. Żeby płynność została zachowana i tworzyły się zatory w pracy, konieczne jest dopilnowanie systemu pracy. Jeśli np. pojawi się taka osoba zagadująca pracowników, do gry powinien wkroczyć Kierownik ds. Administracyjnych. Zwrócenie uwagi tejże osobie powinno nastąpić na samym końcu. Pierwszy krok powinien zostać wykonany w kierunku bezpośredniego przełożonego przeszkadzającego pracownika, a jeśli to nie poskutkuje, dopiero można bezpośrednio zwrócić uwagę.
takie przeszkadzające osoby potrafią zabrać całkiem sporo czasu.