KIEROWNIK BIURA

  • CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • CZYNNIKI ŚRODOWISKA PRACY
  • BLASKI I CIENIE
  • WYMAGANIA REKRUTACYJNE
  • ZASADY PISANIA CV
  • PYTANIA REKRUTACYJNE

Jak poradzić sobie z osobami przeszkadzającymi w pracy?

Wysłany na 7 lutego 2017 przez KBadmin

rola kierownika ds. administracyjnychChyba w każdym biurze można spotkać osobę, która lubi sobie pogadać. I o ile osoby nieśmiałe świetnie czują się w towarzystwie takiej osoby, bo w sumie mówi za dwie, to jednak w pracy nie jest to mile widziane. Dlaczego? Dlatego, że w pracy się pracuje a nie rozmawia. Oczywiście podczas załatwiania różnych spraw biznesowych, rozmowy są nieuniknione, a wręcz potrzebne. Komunikacja na wysokim poziomie pozwala na dokładne sprecyzowanie o co nam konkretnie chodzi. Ale rozmowy nie powinny przechodzić na tematy poboczne, nie związane z pracą, a bynajmniej nie powinny trwać one zbyt długo. Czasami warto zamienić parę słów w ramach nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami. Ale nigdy na tyle, żeby zaburzyć komuś czas pracy. Są jednak takie osoby, które nic sobie nie robią z tego, że komuś przeszkadzają w pracy. Mało tego, nie przyjdzie im nawet do głowy, że robią coś niestosownego.

Biuro administracyjne jest takim miejscem w firmie, które gromadzi tłumy pracowników. To w biurze firmy załatwia się chyba najwięcej spraw. Dział Administracyjny ma dlatego chyba najwięcej pracy. Żeby płynność została zachowana i tworzyły się zatory w pracy, konieczne jest dopilnowanie systemu pracy. Jeśli np. pojawi się taka osoba zagadująca pracowników, do gry powinien wkroczyć Kierownik ds. Administracyjnych. Zwrócenie uwagi tejże osobie powinno nastąpić na samym końcu. Pierwszy krok powinien zostać wykonany w kierunku bezpośredniego przełożonego przeszkadzającego pracownika, a jeśli to nie poskutkuje, dopiero można bezpośrednio zwrócić uwagę.

Napisano w W biurze | Tagi: Biuro administracyjne, biuro firmy, Dział Administracyjny, Kierownik ds. Administracyjnych, praca, pracownik, współpracownik | 1 Komentarz
« Zakres obowiązków Office Managera
Kierownik czy Lider Zespołu? »

One thought on “Jak poradzić sobie z osobami przeszkadzającymi w pracy?”

  1. Iwona mówi:
    22 maja 2017 w 21:33

    takie przeszkadzające osoby potrafią zabrać całkiem sporo czasu.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze wpisy

  • Kierownik biura podroży
  • Kierownik biura obsługi klienta
  • Jak wygląda rekrutacja na kierownika biura?
  • Awanse wewnętrzne w firmach
  • Najwyższe zarobki kierowników biur w Polsce

Najnowsze komentarze

  • KBadmin o Metoda 5S w pracy Office Managera
  • Iwona o Jak poradzić sobie z osobami przeszkadzającymi w pracy?
  • Kamila o Metoda 5S w pracy Office Managera
  • Marek o Metoda 5S w pracy Office Managera
  • KBadmin o Kierownik czy Lider Zespołu?

Stron

  • CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • CZYNNIKI ŚRODOWISKA PRACY
  • BLASKI I CIENIE
  • WYMAGANIA REKRUTACYJNE
  • ZASADY PISANIA CV
  • PYTANIA REKRUTACYJNE

Archiwa

  • Styczeń 2020
  • Czerwiec 2019
  • Kwiecień 2019
  • Luty 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Sierpień 2018
  • Grudzień 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Wrzesień 2016
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014
  • Październik 2014
  • Sierpień 2014
  • Lipiec 2014
  • Marzec 2014

Kategorie

  • Poza biurem (9)
  • Rekrutacja do pracy (5)
  • Rozwój zawodowy (18)
  • W biurze (46)

WordPress

  • Zaloguj się
  • WordPress

CyberChimps WordPress Themes

© KIEROWNIK BIURA