KIEROWNIK BIURA

  • CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • CZYNNIKI ŚRODOWISKA PRACY
  • BLASKI I CIENIE
  • WYMAGANIA REKRUTACYJNE
  • ZASADY PISANIA CV
  • PYTANIA REKRUTACYJNE

Kierownik biura podroży

Wysłany na 22 stycznia 2020 przez KBadmin

biuro podróżyKierownik biura podróży, podobnie jak każda osoba, która przewodzi firmą, która zakłada sprzedaż produktów i usług, doświadcza nieco więcej stresów w pracy w porównaniu z osobami, które mają stałe wynagrodzenie i etat. Zwykle kierownik otwiera biuro na zasadzie franczyzy, co nie zawsze jest do końca opłacalne, zwłaszcza jeśli chodzi o koszty psychiczne, na które nie zawsze zwraca się uwagę, planując swój biznes.

Kierownictwo zależne od… klienta

Zawsze sprzedając wycieczki lub innego rodzaju dobra, doradca ma na celu maksymalne dopasowanie oferty do potrzeb klienta. Wówczas wykonuje długofalową inwestycję – zadowolony klient zawsze wraca. Ale…, jeśli dana osoba nie osiąga założonego wyniku w określonym czasie, może się szybko zdemotywować. Co więc robić, aby osiągnąć niemal bezboleśnie oba cele?

Jednym z zadań kierownika biura podróży jest motywowanie swoich pracowników. Przynosi to zyski bezpośrednio im, jak również całej firmie. Pracownicy motywowani w odpowiedni sposób są znacznie bardziej zaangażowani i tworzą atmosferę, do której lgną klienci. Nie bez powodu jedne biura są oblegane, a inne świecą pustkami. To z kolei przekłada się na być albo nie być kierownika. I w ten sposób koło się zamyka.

Napisano w W biurze | Tagi: obowiązki, praca |
« Kierownik biura obsługi klienta

Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze wpisy

  • Kierownik biura podroży
  • Kierownik biura obsługi klienta
  • Jak wygląda rekrutacja na kierownika biura?
  • Awanse wewnętrzne w firmach
  • Najwyższe zarobki kierowników biur w Polsce

Najnowsze komentarze

  • KBadmin o Metoda 5S w pracy Office Managera
  • Iwona o Jak poradzić sobie z osobami przeszkadzającymi w pracy?
  • Kamila o Metoda 5S w pracy Office Managera
  • Marek o Metoda 5S w pracy Office Managera
  • KBadmin o Kierownik czy Lider Zespołu?

Stron

  • CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • CZYNNIKI ŚRODOWISKA PRACY
  • BLASKI I CIENIE
  • WYMAGANIA REKRUTACYJNE
  • ZASADY PISANIA CV
  • PYTANIA REKRUTACYJNE

Archiwa

  • Styczeń 2020
  • Czerwiec 2019
  • Kwiecień 2019
  • Luty 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Sierpień 2018
  • Grudzień 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Wrzesień 2016
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014
  • Październik 2014
  • Sierpień 2014
  • Lipiec 2014
  • Marzec 2014

Kategorie

  • Poza biurem (9)
  • Rekrutacja do pracy (5)
  • Rozwój zawodowy (18)
  • W biurze (46)

WordPress

  • Zaloguj się
  • WordPress

CyberChimps WordPress Themes

© KIEROWNIK BIURA