WYMAGANIA REKRUTACYJNE
Wśród najczęściej spotykanych wymogów rekrutacyjnych stawianych kandydatom na kierowników biura przez pracodawców znaleźć można następujące cechy i umiejętności (kierownik biura Kalisz):
- doskonałe umiejętności organizacyjne,
- wiedza na temat administracji, struktury firmy,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz sprawowania kontroli,
- umiejętności szkoleniowe,
- coaching,
- mentoring,
- znajomość zagadnień finansowych, księgowych i kadrowych,
- umiejętności sprzedażowe oraz w zakresie obsługi klienta,
- znajomość branży, zagadnień specjalistycznych związanych z prowadzoną działalnością,
- samodzielność,
- analityczne myślenie,
- umiejętność współpracy z ludźmi, praca w zespole,
- wysokie zdolności organizacyjne,
- poprawne ortograficznie i gramatycznie prowadzenie korespondencji,
- wysoka kultura osobista,
- łatwe nawiązywanie kontaktów,
- entuzjazm, podejmowanie inicjatywy,
- zaangażowanie,
- odporność na stres,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych (w szczególności pakietu MS Office),
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kategorii B.